WINS PAZARLAMA & DAĞITIM PAKETİ TANITIMI

Franchising ya da Bayilik sistemi ile çalışan dağıtıcı ya da üretici/dağıtıcı konumdaki genellikle belli markayı veya markaları temsil eden firmaların sipariş-stok-sevk üçgenindeki zorluklarını aşmalarına yardımcı olan ve müşteri kredi /risk takibi yaparak sevkiyatı yönlendiren ayrıca fiyat listeleri, satış hedef planlaması ve parekende satış noktalarındaki stok-satış ilişkilerini de irdeleyebilen modüller ile zenginleştirilmiş bir yazılımdır.

Sektörün ihtiyacı olan renk/beden/boy/drop kavramları ile lot bazında veya özel seri (asorti) yöntemleri ile bilgi giriş kolaylıkları en üst düzeyde olduğu istenirse barkod ile tüm takibin yapıldığı bir yazılım olmakla kalmayıp, Satış bilgilerinden yola çıkarak satılabilir ürünleri ve adetleri hesaplayarak üretime feedback verebilen modülleri mevcuttur.

WINS (ERP+MIS) olarak değerlendirilen bir paket olup, teknik olarak parametrik bir yapıya sahiptir.

  • Renk, beden, boy, ürün gurubu, sezon ve kalite bazında stok takibi
  • Çok depo ile çalışma
  • İstenen bayi/shopların stokunu takip etme
  • Barkod ile giriş-çıkış takibi
  • Kritik stok analizleri (Asgari, azami, temin süresi)
  • Hareketsiz stokların takibi
  • Future Stok Takibi
  • Ortalama maliyet, ciro ve karlılık raporlama
  • Tüm görüntülerde beden/boy’ları matris yöntemiyle izleme
  • Normal ve Battal beden/boyları ayrı raporlama imkanı
  • Müşteri ve satınalma siparişlerinin termin tarihlerine göre izlenmesi
  • Satınalma siparişlerine konu malların firmaya girişi ile birlikte sipariş doğruluk (miktar ve parasal) kontrolü
  • Satıcı ve/veya ürün bazında istenen-gelen ve bakiye analizleri
  • Müşteri ve satınalma siparişleri için onay sistemi ve onaylı/onaysız siparişleri izleme
  • Ürün,müşteri,sezon,bölge,ürün gurubu v.b. bazlarda sipariş, sevk, kalan adet ve tutar analizi
  • Ön sipariş, RPT gibi sipariş tiplerini ayrı ayrı takip edebilme ve bunları istenilen sayıda artırabilme.
  • Müşteri temsilcilerinin performans takibi
  • İstenilen döviz cinsi ile fiyatlandırma
  • Ödeme şekline göre ayrı fiyat uygulama imkanı
  • Fiyat listesi kullanılıyorsa sevk anında otomatik fiyatlandırma
  • İstenilen tarihten itibaren yeni fiyat listesini geçerli kılma
  • Fiyat artış dönemlerinde ürünler arası sübvasiyon uygulamalarında çok yönlü yardım
  • Fiyat listeleri onaylama
  • Ürün, beden ya da beden/boy bazında ayrı fiyatlandırma
  • Son 6 haftanın satışlarını, ürünün elde edilebilme süresini (temin süresi) sezon kapanış tarihlerini dikkate alarak ‘Sezon İçi’ üretim planları {Buradaki tüm parametreler, (haftalık satışların etkileme oranları v.b.)} tamamen kullanıcı tarafından belirlenebilen ve değiştirilebilen bilgilerdir.
  • Gelecek sezona ait Ön siparişlerin değerlendirilerek ‘Sezon Başı’ üretim planları
  • Üretim planları için ürün, hafta v.b. bazda katsayılar belirleme
  • Ürün Renk bazında üretim plan önerileri